onsdag 6. mai 2009

Gul plage

POLLEN

Tidligere har jeg bare sett på dette som er irriterende gult belegg på saker og ting som står ute.

Hvert år har jeg merket det LITT mer når bjørka spretter, men i år kan jeg ikke lenger si at jeg ikke er allergisk..
Snørrete, sliten og i komplett ulage. Knasker allergitabletter uten den store effekten og holder hodepinen unna med super-ibux. Lungekapasiteten er på linje med en KOLS- pasient og astmasprayen har fast plass i veske. Nedi lungene mine er det er en gul slimgrøt som disser rundt bronkiene mine, og bihulene har snart nådd tetningspunktet sitt. Mmmmmmmmmm.

Ellers så har jeg fått svineinfluensa, eller H1N1 influensa a, som noen håpløst politisk korrekte mennesker kaller den. Bør kanskje toppe medisincoctailen med litt Tamiflu- just in case!


Men neida, jeg syns ikke synd på meg selv ;)

Ingen kommentarer: