fredag 22. oktober 2010

Å så sinna!

I går begynte jeg å hisse meg opp over noe jeg kommer tilbake til lenger ned, og logget meg på. Så ombestemte jeg meg (ikke at jeg var hissig, men gadd ikke skrive noe), men klarte ikke slette de tomme innleggene jeg hadde laget. Urk. Nåja, nok om min teknologiske utilstrekkelighet, her er det jeg er sinna for!!


FORBANNA IDIOTER SOM IKKE KLARER Å LEGGE OM VINTERDEKK I TIDE!
Hvert eneste forbanna år er det en gjeng med pappskaller som ikke klarer å legge om til vinterdekk før det har snødd minst en gang. Det jeg lurer på er:

a) Klarer du ikke lese? På forsiden av samtlige aviser står det med krigstyper: NÅ KOMMER SNØEN TIL DEG!

b) Du våkner om morgenen og innser at "Wups, snø!", men bestemmer deg likevel for å legge ut på veien med sommersko. Fjompenisse!! Selv om man har medlemsskap i Falck og Naf og Idiotiske sjåførers landsforening (ISL), bør man faktisk få en saftig regning i etterkant når man må fiskes ut av en snøfylt grøft på slitte sommerdekk. Det er faktisk livsfarlig å være så dum! For å være ærlig så gjør det meg ikke så mye at slike idioter skader seg stygt (mohahah), men de kan faktisk skade andre og ikke minst MEG med verdens mest dyrebare last i baksetet.

Så jeg sier deg, du idiot som kjører rundt på sommerdekk når snøen er kommet: Skader du meg eller min familie kommer jeg og tar deg. Du kan ALDRI slippe unna!!

And now over to something completely different... GPS!!
Jeg blir stadig forbløffet over hvordan bruk av GPS gjør at folk rett og slett slutter å tenke selv.
Jasså, GPSen vil at du skal kjøre mot kjøreretningen på E18? Jammen da må du vel gjøre det..eller?? Og hva hvis GPSen ber deg kjøre rett ut i ei elv? (Det hadde vært litt bra egentlig, for da hadde tettheten av idioter i dette landet (den er skremmende høy) gått noe ned)

Hvor dum går det an å bli!! (Et latterlig spørsmål og et ugyldig et egentlig, for svaret er UENDELIG DUM!!) Kanskje en ide å ha tittet på et kart på forhånd, slik at man har en viss anelse om hvor man skal.
aRGH!!




Og nå over til noe annet som jeg ikke er sint for (bombe) men mer forbløffet over. Her for litt siden kjøpte jeg meg ny mobil, en SE Xperia X10 (spar deg for prat om at den og den er bedre, jeg driter i hva du mener om min mobil, det er den jeg har, og jeg har ikke tenkt å bytte til IPhone4 selv om du syns den er SINNSYKT bra ;) Anywho... forbannet uvant med slik tøtsjtelefon ass! Brukte et par dager bare på å kunne ringe og det er mildt sagt uvant med Qwerty- tastatur når jeg skal sende melding. Jeg anser meg som over snittet teknisk anlagt når det gjelder elektrodingsebomser, så hvordan skal gamlisene klare dette? Bra det fins gamlismobiler ;)
Ulempen (eller egentlig en fordel da) er at jeg ikke kan tekste uten å se på skjermen, slik at jeg før kunne tekste når jeg kjørte bil. Med tanke på min tirade mot idioter i trafikken og det mest dyrebare som fins i baksetet i bilen, så er dette veldig bra :)


Jaja nok om det. Piss meg i øret og drit og dra, ha det veldig bra

A

Ps har kjøpt meg nye puter på IKEA. De var dritfine. Måtte bare nevne det, en gladnyhet i all aggresjonen ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Velkommen tilbake! Bra saker! :D