lørdag 1. november 2008

Krf og skumle filmer og grønn-rød smørje

En samedame fra KrF langt oppe i Nord-Norge-landet vil forby offentlig visning av Fritt Vilt II i skogen fordi budskapet er skadelig.

Det er et svik mot de unge å bygge opp under den underholdningsindustrien som livnærer seg på søppel. Vold og terror øker med galopperende fart, sier Kristelig Folkeparti i Porsanger om planene til kinoen ifølge nrk.

Lokallagsleder Merete Gran sier filmvisningen kan bidra til psykoser og depresjoner hos finnmarksungdommen.

Man får ikke akkurat mer respekt for KrF etter slike fullstendig høl i huet idiotiske utspill.
Og de som vil se denne filmen kan jo uansett bare gå på kino (eller har de ikke kino der oppe i sameland) OG det er 18 års aldersgrense på filmen. Jeg regner med at aldersgrensene kommer til å bli fulgt på en slik offentlig visning. Er man 18 år kan man stemme, kjøre bil, og gutta sendes ut i skogen med skarpladd våpen under førstegangstjenesten. Men de tåler ikke å se skrekkfilm??!!!
Dette er noe det dummeste jeg har hørt...og jeg er glad kinosjefen i sameland bare trakk på skuldrene og sa "jeez" (ikke med rene ord, men det var det han mente :)
Og slike mennesker er våre folkevalgte og skal styre landet på våre vegne? What???
Gå hjem og vogg, sosialistberte. Dere gir dere ikke før dere har kontroll på alt vi gjør, fra hva vi ser og leser til hvor mange ganger vi går på do daglig.

Og når kom jeg på noe annet som jeg blir forbannet av også (merkelig det, blir forbannet hele tiden... kan jeg ha et sinne- problem? )

Og nå vil Kunnskapsdepartementet opprette et register med elevers seksuell legning
Ka farsken?? De kan da vel ikke mene dette??? Hva i helsike har Kunnskapsdepartementet med hva slags legning folk har? Legningen definerer ikke hvem du er, det er en privatsak og ikke noe det offentlige har noe med. Hvis vi lar dette skje, vil det ikke ta lang tid før vi kan oppleve McCarthy'ske tider på nytt...

På tide med regjeringsskifte folkens... det er på tide med en blå regjering, istedenfor denne grønn-røde sosialistsuppa av snusfornuftige forståsegpåere som helst vil tilbake til kommunismen tidsalder. Jeg er egentlig Høyre- jente jeg, men siden Høyre er tilregnelige til å knytte vennskapsbånd med ovenfornevnte grønn-røde smørje, er det nok best å stemme enda blåere ved neste valg. Norge trenger forandring, før smørje- politikerene har balletak på oss alle og gir oss lommepenger, mens de beholder lønna vår "til der beste for fellesskapet".


Ingen kommentarer: