lørdag 1. november 2008

Nytt leketøy

Fikk idag min nye Sony Ericsson c905, denne telefonen er helt rå!!

HER kan du se vidunderet!!

Slet litt med wap og mms- oppsett, min tjenesteleverandør hadde enda ikke fått oppsett, og det var heller ikke noe oppsett på sidene til sonyericsson (hallo- burde ikke dette være klart FØR telefonen ble sluppet på markedet?)Endte med at jeg fikk oppsett på c902- og dette funka greit.
Tar kjempebra bilder og hele telefonen er supersolid og tight. Veldig fornøyd!! Juhu

Hele opplegget med å få hentet telefonen er en historie for seg da... telefonen ble sendt til postkontoret på Østerås- og der flyttet jeg fra for 2 år siden. Hvor selger fikk min gamle adresse fra er ikke godt å si...
Nå er det et stykke fra Glassverket til Østerås--- men det er ALTFOR lenge å vente på ny telefon til langt over helgen. Skulle posten sendt pakken til postkontoret på Åskollen ville jeg ikke fått den tidligst før onsdag mente hun damen på Åskollen. Hallo??? Pakken kunne, om den hadde hatt bein, GÅTT fra Østerås til Åskollen på mye kortere tid det tar enn å sende den..

Anywho... jeg kaster meg i bilen og begir meg ut på tur til Bærum-blærum, mine gamle jaktmarker og får endelig min nye mobil i hånda- o lykke

MEN jeg ble ganske irritert på postkontoret...(d'oh)
Man tar en kølapp og venter på tur. Pling, 103, det er min tur. Idet jeg står der og blir betjent, kommer en eldre dame og stiller seg rett bak med og nærmest puster meg i nakken. Så nær at jeg kan se hennes kølapp, nr 106. Det er flere kasser som ble betjent, så det beste er jo å stå på litt avstand og vente på sin tur, istedenfor å egle seg inn på de som blir betjent.
Dette er noe som provoserer meg veldig, og verstingene i denne klassen er uten tvil gamle damer og gjerne med rullator. Gamle damer er også de som er mest uhøflige og generelt mangler folkeskikk. De akker seg over "ungdommen nå til dags", men jeg, som i min jobb snakker med mennesker i alle aldersgrupper hver dag, syns at unge stort sett er veldig høflige og greie, mens de som ikke klarer si takk og hei etc og generelt er mugne og gretne er gamle damer. De mener tydeligvis at siden de har klart å bli over 70 år, noe som i seg selv ikke er noen bragd, siden gjennomsnittlig levealder er ca 80 år, kan de være så kjipe og uhøflige de bare vil.

Skjerp dere gamliser, om ikke lenge trenger dere den yngre generasjon til å tørke dere i rævva og mate dere når dere ikke greier det selv. Et lite "takk" er hyggelig for den som må gjøre drittjobben

Nå er det biff og skrekkfilm i Casa de la Anja la enojada

Ingen kommentarer: