torsdag 30. oktober 2008

Og vinneren av tittelen "Tidenes møkkafilm" er...

Jeg er vel det eneste mennesket i hele Norge som ikke hadde sett Pulp Fiction for inntil 1 uke siden. Alle maset om at denne filmen var såååå rå og grisebra og jeg visste da virkelig ikke hva jeg gikk glipp av.

Nå har jeg sett filmen, etter trusler om at jeg ville bli dumpet av Mr Right dersom jeg ikke så den. Bare tulletrusler, but anywho, jeg måtte se på spetakkelet.

Og herregud for en drittfilm!!

Slutten på filmen er egentlig en scene midt i filmen. Usammenhengende tullball. Synes filmen hadde vært mye bedre om den ikke var klippet i filler.

Og så alt dette pisset med symbolikken i filmen. Jeg vedder på at Quentin Tarantino sitter hjemme og skoggerler hjemme hver kveld fordi alle lurer på om det er sjelen til mr supernasty chief som ligger i den kofferten. Han superbossen hadde en plasterlapp i bakhodet, og dette skal angivelig være bevis på at sjelen hans er tatt ut derfra. Javel?! Er det ikke mer nærliggende å tro at han ble slått i hodet av sin kokain-sniffende kone med en vase eller noe?

Må alt ha en dypere mening da??

Og sjelen i en koffert!!?? Hvordan får man en sjel ned i en koffert? Er den firkantet slik at den passer akkurat oppi, eller er den kanskje formbar, som modellkitt? Det er jo mulig at den er flytende, men da måtte kofferten vært vanntett. Vi kan trygt gå ut fra at det IKKE er gass. Kanskje var det en pakke knekkebrød, who knows? And frankly my dear, I don't give a damn...

God damn, I say GOD DAMN!!!

Ingen kommentarer: