torsdag 30. oktober 2008

What the fuck???!!!!

Er det noe jeg ikke forstår meg på, så er det internasjonal økonomi, men jeg har registrert følgende:


Går oljeprisen opp, går bensinprisen opp
Går oljeprisen ned, går bensinprisen opp
(bensinprisen er relativt lav nå, men siden dette ikke passer inn i teorien min, velger jeg å se bort ifra det :)

Går styringsrenta opp, går boliglånsrenta opp
Går styringsrenta ned, går boliglånsrenta opp

DnbNOR har kjempeoverskudd 3.kvartal i år. You mean motherfuckers. De bruker lånekundene som sin egen private melkeku slik at de kan ta ut store bonuser og kjøpe seg firmabil til flere millioner.

Forsvant den krisepakka så fort at de virkelig må sette opp boliglånsrenta selv om styringsrenta går ned? Snakk om bortkasta penger...
Skulle mye heller gitt noen milliarden til meg, så skulle jeg gjort mitt for å holde liv i handelsstanden i Drammen, Asker, Sandvika og Oslo.
Bare sett inn penger på kontoen min, takk

1 kommentar:

Jon sa...

Hva er kontonr ditt da?