onsdag 29. oktober 2008

Unnskyld meg men...

vi lever i Norge. Et land med 4 årstider, hvor den ene varer nesten halve året og bakken gjerne er dekket av frossent H2O, eller SNØ. Dette er et årlig fenomen, og omtrent på samme tid hvert år kommer dette underlige hvite ned fra himmelen. Og omtrent hvert år på samme tid er det omtrent en million idioter som plutselig står i grøfta fordi de ikke har giddet å legge på vinterdekk på bilen sin. Jeg kommer meg fint fram jeg, med mine piggdekk, men jeg kommer jo for helvete ikke fram fordi det er idioter strødd langs veiene!!! Så kan ikke dere eh...penishoder bare kjøre i grøfta med en gang??!!! Hadde jeg, som Crash Bandicoot, hatt en bazooka på taket, hadde det vært laaangt færre biler på norske veier (og jeg ville sannsynligvis sitter på death row, men det ville vært verdt det)

Man skal aldri undervurdere menneskers dumhet. Som universet (tror vi) er den grenseløs

Ingen kommentarer: