torsdag 30. april 2009

Breaking news: Norwegian politicians show surprising levels of intelligence!

Det gleder meg over å høre at norske politikere for første gang snuser på ideen om at innvandrere som søker norsk statsborgerskap må bestå en prøve for å bli norske borgere.
Dette er noe som tydeligvis er vanskelig å svelge for enkelte, og en tragisk grusom dame jeg så på tv stotret indignert at dette er helt forferdelig og grusomt og INHUMANT. Hun mente det er inhumant med en slik prøve, fordi tenk om noen ikke består?? Da blir de statsløse stakkar!! Og dette er fryktelig fryktelig ille. Angivelig.

Min reaksjon var som følger (i denne rekkefølge)

1. So???
2. Forbaskede sosionom-berte med strikkehalsbånd, mener du at Norge skal bli en frihavn for alle som har kastet passet sitt i do og som ikke klarer bestå en borgerskapstest?
3. Dette er vanlig praksis i mange andre land, blant annet verdens mektigste land (tror de hvertfall) USA. Kanskje på tide å lære av storebror i vest?

Det er på høy tid at Norge slutter å sitte her som en julenisse og lempe ut gaver til alle som kommer, enda vi SER at drittungen med rød lue er på julegavetiggingrunde nr 3.
Vi må stille krav!!! Vi må stille krav til nye nordmenn, slik at de respekterer norsk levesett, norske lover og norske regler. Du må bidra, dvs lære deg norsk og bli en del av samfunnet.
Det er ikke greit at Ahmed Abdullah tar med seg sine 19 koner, stuer dem sammen på en liten leilighet på Tøyen og ikke lar dem lære språket engang. Jeg er borti det hver dag i min jobb på et apotek i Asker- damer innhyllet i sjal og lange kapper kommer og trenger hjelp- og klarer knapt å gjøre seg forstått. Og ingen av disse er nettopp kommet til Norge.

Vi risikerer at Norge ser ganske så annerledes ut om 150 år.

Jeg er ikke mot innvandrere. Jeg er derimot snyltere og unnasluntrere som voldtar norske jenter fordi de ikke bruker burka, ikke kan språket, går på trygd - og får det- fordi de ikke gidder jobbe og vil at Norge- et kristent land, skal bøye seg baklengs for ikke å støte hårsåre muslimer. Jeg er heller ikke for at norsk egenart, brunost og lusekofte, skal bli golden standard. Verden blir stadig mindre og samfunnet vi lever i blir stadig med flerkulturelt. Og dette er BRA! Det er som er viktig er at alle grupperingene i samfunnet bidrar. Det er grovt urettferdig for et lands borgere at enkelte grupper behandles annerledes enn alle andre. Og problemet er at man knapt kan påpeke dette uten at ekstreme grupperinger skriker opp og kaller deg RASIST.

Jeg har følgende spørsmål:

1. Hvis du vil bo i en muslimsk land- hvorfor kom du hit?
2. Du er hjertelig velkommen til Norge hvis du vil bidra og bli en del av samfunnet- vi trenger arbeidsinnvandring!- men om du bare er interessert i å stikke sugerøret i statskassa- nei takk. Det er nok etniske norske nordmenn (det er visst ikke greit å si etnisk norsk heller lenger, men det driter jeg i) som sitter på rompa og ikke gidder å jobbe. Vi ser en hel generasjon med 20-åringer om ikke klarer komme seg opp om morgenen for å gå på jobb. Altfor mange er på trygd- Norge har Europas høyeste andel av uføre. Jeg tror ikke dette er fordi vi ER mer uføre i Norge, langt ifra, men fordi nordmenn er feite, selvgode og late.
Og med en pensjonsalder som stadig kryper nedover, trenger vi folk som jobber og betaler skatt, ikke enda flere trygdede. Innen jeg er 60 år er pensjonsalderen 45 år og vi har 6-timersdager.
Vi trenger arbeidere, ikke snyltere!
Australia er kule slik, de sier eksplisitt hva de trenger: tilhører du en profesjon vi har behov for? Har du penger på bok? Yeah mate, welcome!! Hmm jasså, du har ingen utdannelse og har ikke noe å bidra med? No thanks mate.


For å runde av før jeg hisser meg mer opp her...
En test man må bestå for å få statsborgerskap er en glimrende ide!!!
Vi må stille krav og ikke slippe inn alt slags rask som ikke har annet ønske enn å tygge khat dagen lang og sender døtrene sine, som er vokst opp i Norge og er norske på alle måter, til hjemlandet for å gifte seg med fetteren sin når de er 15 år.

Vi vil også ha ingeniører og leger og sykepleiere, ressurssterke innvandrere som typisk havner i de store EU-landene. Det er kjent at Norge ikke står i første rekke når de europeiske landene skal avgjøre hvilke individer som skal til hvilket land. Vi får ikke velge først- hvorfor er det slik? Er det ikke på tide at også vi begynner å stille krav til hvem som skal få nyte godt av alle godene vi har her i landet?

Og de som skal sendes ut av landet- de må sendes ut av landet. Jeg tenker på en viss Mulla. Norge huser en av verdens største terrorister. Selvfølgelig er ikke han i fare om han sendes hjem!!! Det er som å si at gullfisker truer hvithaiens eksistens i verdenshavene.


Anja is getting very upset!!

Ingen kommentarer: