tirsdag 21. april 2009

Mer om reality-søppel

Først må jeg få korrigere at hun jeg omtalte som Marianne/whatever i gårsdagens blogg-innlegg (mobbeofferet på Paradise Hotel) heter MARGRETHE.
Jaja. Whatever.

Og så må jeg beklage på det sterkeste at jeg omtalte Paradise Hotel som verste realityserie.
Det er det ikke, det er rene kvalitetstv å regne i forhold til tidenes verste rølpe- reality- CHARTERFEBER.

Er du mulig at så mange dumme mennesker kan samles på samme sted???!! Noen har sagt at fullstendig vakuum er umulig å oppnå på landjorda. You are mistaken, sir!!
Deltakerene i Charterfeber har en samlet IQ på 50. Den smarteste blant dem er faktisk Svein- noe som sier litt om hvilket lavpannet amøbisk nivå vi befinner oss på.

En norsk venninne bosatt i Sverige forteller meg at Charterfeber også går på svensk tv. En svensk versjon tenker du sikkert. NEIDA!! De viser NORSK Charterfeber og ler seg skakke over fulle, norske kjøtthuer med ikke- eksisterende engelskkunnskaper. Les bare her
Are you a fecking idiot or are you luring me!!!????
Svenskene syns allerede at vi nordmenn er noen tullebukker, det at de viser norsk Charterfeber i Sverige er ganske ille. Hvem kan ta en nordmann alvorlig etter å ha sett en dverg slikke ei jente på armen (seriously, pjuk.., og ja, jeg driter i om du heller vil kalles KORTVOKST)

Tenk følgene for Norge globalt om norsk Charterfeber viser i land også utenfor norden? Kan du se for deg Jonas Gahr Støre bli tatt alvorlig på Midt-Østen-konferanse etter at all verdens arabere har sett fulle, dverg-nordmenn som knapt kan snakke sammenhengende slikke jenter på armen (sorry, det bildet har brent seg inn på netthinnen min... )

Anja is getting very upset!!

Ingen kommentarer: